Direktlänk till inlägg 4 april 2016

Mitt första inlägg!

Av nooovell - 4 april 2016 20:23

Hej och välkomna till min blogg, och mitt allra första inlägg!


Jag har haft flera andra bloggar sedan tidigare, men det var faktiskt ett ganska bra tag sedan nu. På denna bloggen kommer jag, som ni säkert redan förstått, skriva olika noveller! Jag vet inte ens om man kan kalla det för "novell" ens men jag vet inte riktigt vad jag annars skulle kunna kalla det för haha. 

Jag kommer inte skriva så mycket om mig själv eller om mitt liv för det är inte så jävla intressant lol, och detta är ju faktiskt en novellblogg. Jag vet att den här bloggen redan verka suga, men ge den en chans snälla!

Förresten så vet jag inte hur ofta jag kommer skriva, jag har ju inte all tid i världen men jag har ändå ganska mycket tid ändå... Does that make any kind of sense? no men men

Vet inte heller hur långa kapitlen kommer vara.


Mer information om den novellen jag kommer börja på snart! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nooovell - 14 april 2016 21:30

Everybody thinks that I have such a perfect life. I have many friends, fantastic grades and all boys want me. But that's not really the case. There has been so much gossip about me the past year, but never this much that it is right now. Everytime ...

Av nooovell - 4 april 2016 20:28

Hej! Jag tänkte påbörja en novell som ska heta "Skydda den du älskar" - förkortat "SDDÄ". Kommentera jättegärna hur många kapitel ni skulle vilja ha! Här kommer i alla fall lite information om karaktärerna i SDDÄ, ni får gärna ge respons så att j...

Presentation

Hej och välkomna till min blogg! Här kommer jag skriva massa noveller och berättelser. Hoppas ni gillar det:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards